امید قالیباف گفت: در نمایشگاه اتوموبیلیتی روسیه، جمهوری اسلامی ایران با ۱۷۰۰ متر سالن اختصاصی و ۹۰۰ متر غرفه بزرگترین کشور حاضر در این نمایشگاه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر در حالی برگزار شد که در این مراسم با شکوه، شرکت نفت ایرانول در کنار عاشقان ولایت، عید سعید غدیر را جشن گرفت.
سردار سرتیپ پاسدار سید مهدی فرحی جانشین وزیر دفاع و پشتیانی نیروی‌های مسلح، با حضور در غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، از خدمات و دستاوردهای اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی، نسل پنج شبکه تلفن‌همراه، هوش مصنوعی، نوآوری و تحول دیجیتال، بازدید کرد.
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران، با حضور در غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، از خدمات و دستاوردهای اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در حوزه‌های مختلف بازدید کرد.
دکتر محمد خوانساری معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، با حضور در غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، از خدمات و دستاوردهای اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی، نسل پنج شبکه تلفن‌همراه، هوش مصنوعی، نوآوری و تحول دیجیتال، بازدید کرد.
نمایشگاه بین‌المللی MEDEXPO ۲۰۲۳ بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه حوزه سلامت شرق آفریقا است که هر ساله در نایروبی پایتخت کشور کنیا برگزار می‌شود.
در نمایشگاه چهار روزه فناوری اطلاعات و ارتباطات امارات (GTEX) که در بغداد برگزار می شود، دانش بنیان های ایرانی حضور دارند.
بزرگترین ناو جنگی جهان روز چهارشنبه در بندر اسلو پهلو گرفت. ناو آمریکایی یو اس اس جرالد فورد برای شرکت در رزمایشی در اقیانوس منجمد شمالی وارد آبهای نروژ شده است. نروژ عضو ناتو و همسایه روسیه است. تیمور چکانوف، سفیر روسیه در نروژ حضور ناو آمریکایی را «غیرمنطقی» خواند. این ناو جنگی که ۳۳۵ متر طول دارد می‌تواند تا ۹۰ بالگرد و جنگنده را حمل کند. یو اس اس جرالد فورد نخستین نمونه ناوهای جنگی هسته‌ای جدید آمریکاست و صدهزار تن وزن دارد./یورونیوز
در این قاب، «دختری جوان» را با «پیراهن و شلوار»، «بدون مانتو» و با یک «شال نازک و نصفه»، در حال معرفی کتاب به رهبر انقلاب می بینیم. / برترین ها
شرکت خدمات ارتباطی رایتل با حضور در دوازدهمین نمایشگاه اینوتکس 2023 بزرگ‌ترین رویداد زیست‌بوم نوآوری و فناوری کشور، آخرین دستاوردهای خود را در زمینه هوشمندسازی به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان مبتنی بر فناوری عرضه کرد.
اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با هدف مشارکت در ارتقای توانمندی‌های اکوسیستم نوآوری کشور، در دوازدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس که بزرگترین رویداد نوآوری و فناوری کشور است، شرکت می‌کند.
شعبه بانک ملت در شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس به عنوان بزرگ ترین قطب گازی غرب آسیا با حضور مدیران ارشد دو مجموعه، به صورت رسمی گشایش یافت.
پاویون جمهوری اسلامی ایران با حضور هیاتی تجاری در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان امارات متحده عربی در دبی برپا خواهد شد.
یاسر الشهرانی که در دیدار عربستان و آرژانتین به شدت مصدوم شده بود، به تمرینات الهلال بازگشت.
رایزن بازرگانی ایران در پاکستان گفت: بزرگترین نمایشگاه صنعت و انرژی پاکستان با حضور ۴۰۰ شرکت از بیش از ۱۰ کشور به مدت ۳ روز از امروز شروع به فعالیت می‌کند.
پنجمین نمایشگاه کار ایران، با هدف ایجاد فرصت برای کارجویان، با حمایت ایرانسل و حضور برترین سازمان‌ها و شرکت‌ها برگزار می‌شود.
پنجمین نمایشگاه کار ایران، با هدف ایجاد فرصت برای کارجویان، با حمایت ایرانسل و حضور برترین سازمان‌ها و شرکت‌ها برگزار می‌شود.
بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنعت خودرو و قطعات وابسته شهر تبریز ظهر امروز و با حضور شرکت ایران خودرو دیزل افتتاح شد.
مهاجم تیم ملی فعلا از تمرینات گروهی تیم ملی دور است و باید دید چه زمانی به نقطه اوج آمادگی می‌رسد.
رئیس جامعه تورگردانان کشور گفت: قصد داریم برنامه‌ای برای حضور بزرگ‌ترین تور اپراتورهای جهان در ایران تدوین و اجرا کنیم.
رئیس فدراسیون شطرنج ایران از برگزاری بزرگترین مسابقات شطرنج ایران در آذرماه خبر داد.
رئیس فدراسیون شطرنج ایران از برگزاری بزرگترین مسابقات شطرنج ایران در آذرماه خبر داد.
حمید درخشان می‌گوید بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی کمکی نخواهد کرد و رئیس جدید فدراسیون باید تصمیمات بهتری اتخاذ کند.
مدیرعامل شرکت مترو از افتتاح پایانه مترویی اکباتان به‌ عنوان بزرگترین پایانه زیرزمینی قطارهای شهری در کشور با حضور شهردار تهران در روز شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ خبر داد.
سرانجام پرونده الکترونیک سلامت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ